Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративний розвиток в страхуванні: інтеграція інноваційних інформаційних технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Строков, Євген Михайлович
    В сучасних умовах ведення бізнесу в страховій галузі корпоративний розвиток стає критичною складовою для досягнення конкурентоспроможності та ефективності діяльності підприємств. Необхідною стратегією для оптимізації бізнес-процесів та підвищення якості обслуговування клієнтів стає інтеграція інформаційних технологій в страховій галузі. В статті узагальнено складові корпоративного розвитку в сфері страхування, зокрема, стратегічне планування; оптимізація бізнес-процесів; цифрові стратегії; інноваційні інформаційні технології; кібербезпека; легалізація та регулювання; навчання та розвиток кадрів; корпоративна культура; стратегічні партнерства та фінансовий розвиток. Доведено значущість впровадження інноваційних інформаційних технологій, як складової корпоративного розвитку. Обґрунтовані напрямки застосування інформаційних технологій в страховій діяльності, включаючи штучний інтелект, інтернет речей, блокчейн, аналітику даних, мобільні додатки та кіберстрахування. Проведено SWOT-аналіз використання інформаційних технологій у страхуванні, ідентифіковано сильні та слабкі сторони в їх впровадженні, а також визначено можливості та загрози для страхових компаній. Стаття ретельно розглядає проблеми, які можуть виникнути при інтеграції інноваційних інформаційних технологій у сфері страхування, підкреслюючи необхідність адаптації страхових компаній до нових технологічних реалій та визначаючи ключові аспекти, що впливають на їх становище в сучасному ринковому середовищі. Серед ключових проблем корпоративного розвитку через інтеграцію інформаційних технологій виділено: необхідність обґрунтованого стратегічного планування, легалізацію та регулювання використання інформаційних технологій в страховій сфері. Узагальнюючи результати проведеного дослідження можна відмітити, що подальший розвиток страхової галузі буде нерозривно пов'язаний із стратегічним впровадженням інформаційних технологій, адаптацією до нових викликів і ефективним управлінням змінами в цьому динамічному секторі.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова стратегія просування товару на українському ринку на прикладі компанії ПАТ "сан інбев Україна"
    (НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Каплун, Аліна Володимирівна
    Виявлені ключові фактори, які впливають на ринок українських пивоварів, проведена оцінка ризиків з урахуванням падіння пивного ринку та не сприяння уряду України до розвитку пивної галузі. Проведений аналіз маркетингово-збутової стратегії компанії, характеру змін настроїв у споживачів щодо смакових вподобань. Зроблено дослідження щодо розробки рекомендацій стратегії просування товару на ринку України. Виконано аналіз фінансового стану та аналіз діяльності підприємства, його конкурентного середовища, виявлені слабкі та сильні сторони підприємства, можливості та загрози при здійсненні діяльності. Наданий перелік стратегій просування продукції підприємства. Серед обраних стратегій переважає маркетингова діяльність підприємства, яка спрямована на соціальні рекламні кампанії, а також на укріпленні локальних торгових марок, які входять до українського портфелю брендів, розробка нової етикетки для продукції. Дані заходи спрямовані на підвищення привабливості споживача у традиційних і сучасних каналах збуту продукції. Запропоновані заходи щодо просування товару орієнтує підприємство на ринкові цінності, підпорядковує його діяльність забезпеченню споживчих потреб покупців цільового ринку. Формулювання стратегій просування товару допомагає із з’ясуванням особливостей потенційних покупців, їх потреб і життєвих цінностей; головних конкурентів, їх товарів, методів і способів поведінки на ринку; оптимальним вибором товарної і цінової політики; умінням ефективно створювати і використовувати торговельні мережі; здатністю створювати позитивний імідж своєму товару, торговій марці, а також переконувати покупця в особливих вигодах від користування пропонованим товаром і забезпечувати ці вигоди. Опрацьована стратегія ціноутворення підприємства, як результат запропоновано складання промо-плану з фокусом на бренди із супер-преміум сегменту для збільшення об'єму продажів та завоювання частки ринку конкурентів.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція стратегії розвитку інформаційної безпеки учнівської молоді в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2017) Зуб, Алла Василівна
    У цьому дослідженні авторка пропонує до впровадження цілісну системну стратегію, спрямовану на реалізацію інформаційної безпеки учнівської молоді в сучасній Україні. Концепція такої стратегії включає низку правових, технічних, виховних, організаційних заходів, розроблених на основі SWOT-аналізу стану розвитку інформаційної безпеки в державі, визначення пріоритетних напрямів змін і їхнього потенціального впливу на означену сферу. Сукупність визначених авторкою заходів, при їх ефективному втіленні у стратегії інформаційної безпеки, сприятимуть забезпеченню високого рівня інформаційної безпеки учнівської молоді в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування стратегії підприємства на основі маркетингового аналізу
    (НТУ "ХПІ", 2009) Прохорова, Т. П.; Притиченко, Т. І.
    Розглядається проблема розробки стратегічних цілей підприємства на основі побудування та подальшої інтерпритації матриці SWOT. Показані переваги та недоліки класичної моделі SWOT-аналізу. Запропоновано ряд напрямків з удосконалення методу формування матриці SWOT, які дозволять більш досконально обґрунтувати стратегію підприємства в різних напрямках його діяльності. При написанні статті використані матеріали діяльності декількох вітчизняних підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії маркетингу в умовах нестабільності
    (НТУ "ХПІ", 2009) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Конарева, Д. А.
    Розглянуто процес формування стратегії маркетингу в умовах ринкової нестабільності та підходи до формування ефективної стратегії. Запропоновано для формування стратегії маркетингу одночасно застосовувати кілька підходів. Ефективність обраної стратегії пропонується оцінювати по ступеню задоволення споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання основних напрямків ефективного управління реалізацією інноваційних проектів
    (НТУ "ХПІ", 2016) Косенко, Андрій Васильович; Петрушко, Павло Миколайович; Локтіонова, Олександра Серафимівна
    Розвиток машинобудівної промисловості, є забезпечення конкурентоспроможної за номенклатурою, якості й обсягів поставок продукції на внутрішній і зовнішній ринки, що можливо шляхом широкого і прискореного впровадження інновацій при активізації інвестиційної діяльності. Практична цінність роботи полягає у використанні результатів дослідження, що дозволить істотно підвищити якість продукції, що випускається та надасть змогу обґрунтувати вибір варіанту модернізації підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний аналіз діяльності авіабудівних підприємств на основі технології SWOT- та PEST-аналізу
    (НТУ "ХПІ", 2010) Прохорова, В. В.
    В статті розглянуті така технологія стратегічного аналізу як SWOT- та PEST-аналіз, яка призначена для відображення слабких та сильних сторін явища, що розглянуто на двох рівнях, як зовнішнього, так і внутрішнього середовища. Цей метод дозволяє швидко оцінити фінансову позицію підприємства в основних його контурах.
  • Ескіз
    Публікація
    Бізнес-планування в системі економічного управління підприємством
    (НТУ "ХПІ", 2016) Ларка, Людмила Сергіївна; Нелюб, Катерина Петрівна
    Запропоновано критерії оцінювання ефективності стратегій у маркетинговому розділі бізнес-плану. Метою статті є визначення основних підходів до складання бізнес-планів в залежності від мети економічного управління підприємством. Завданнями статті є обґрунтування провідної ролі управління маркетингом в системі управління підприємством, дослідження основних стандартів бізнес-планування. Було застосовано матричні методи стратегічного управління. Зроблено висновок про необхідність застосування маркетингових досліджень для інформаційного забезпечення маркетингового розділу бізнес-плану.
  • Ескіз
    Документ
    Механізм здійснення стратегічного аналізу на машинобудівному підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2010) Левик, І. С.
    Розглянуто підходи до послідовності здійснення стратегічного аналізу на підприємстві, сформовано механізм його проведення на машинобудівному підприємстві.
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм розробки стратегії міжнародного інбаунд маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Данько, Тарас Володимирович; Безкоровайна, Дар'я Вікторівна
    Розглянуто поняття інбаунд маркетинг, визначені його основні інструменти. Інструменти умовно поділені на дві категорії та детально охарактеризовані. Проаналізовані останні досягнення та література на тему. Інбаунд маркетинг представлено у вигляді процесу, що складається з п’яти складових частин. Визначені основні елементи стратегії міжнародного інбаунд маркетингу та сформовано алгоритм її розробки. Реалізація алгоритму дозволяє розробити ефективну стратегію міжнародного інбаунд маркетингу високотехнологічного підприємства.