Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    "Управління знаннями" - як невід'ємна складова покращення якості підготовки персоналу організації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Бучнєв, Максим Михайлович; Анучкіна, Тетяна Володимирівна
    В статті розглянуто теоретичні аспекти професійної підготовки державних службовців, визначено сутність та основні складові управління знаннями в організації, досліджено систему професійного навчання державних службовців в Україні. Визначено фактори впливу на розвиток професіоналізму державних службовців, обґрунтовано необхідність покращення якості підготовки персоналу організації в умовах прискорення процесів трансформації суспільства та змін у професійній діяльності людини, впровадження нових моделей якісного управління організацією, також проаналізовано вплив якості людського капіталу на якість продукції. Надані практичні рекомендації та підходи щодо розробки та впровадження управління знаннями, для створення розвитку та утримання конкурентних переваг організації чи установи. На основі аналізу існуючих підходів до управління знаннями – інформаційного і гуманітарного – зроблено висновок про те що призначенням управління знаннями є: забезпечення організації, новими знаннями, організація їх засвоєння співробітниками, упровадження в практичну діяльність, і тим самим підвищення конкурентоспроможності як співробітників так і організації в цілому. На нашу думку даний напрям є перспективними для подальшого пошуку концептуальних підходів розвитку управління знаннями в організації. Визначення теоретичних засад управління знаннями допоможе здійснити існуючій зв’язок між теоретичним обґрунтуванням і практичним впровадженням, що дозволить в подальшому зробити висновки щодо якісних змін в кадровому забезпеченні організації і спроможності впровадження даного процесу.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу об актуальности системологического исследования процесса формирования компетенций менеджмента знаний
    (НТУ "ХПИ", 2017) Соловьева, Екатерина Александровна; Панасовская, Юлия Валерьевна
    Обоснована актуальность проведения исследований предметной области «Компетенции менеджмента знаний» с помощью системного подхода ноосферного этапа развития науки. Впервые выполнен анализ существующих подходов к определению понятий «компетенция», «компетентность», «компетенции менеджмента знаний» и предложены их рабочие определения с помощью системологического анализа. Исследованы и разработаны объектные модели требований к компетенциям менеджмента знаний и процессу их формирования. Предложенные модели могут быть использованы в качестве основ новой информационной технологии формирования компетенций менеджмента знаний.