Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Development of molded jelly marmelad technology with the introduction of food additive "Magnetofood"
    (НТУ "ХПІ", 2019) Tsykhanovska, Iryna
    Lack of domestic raw materials, a significant portion of imported high-cost ingredients and increasing competitiveness make manufacturers look for new technological solutions in order to improve the consumer properties of marmalade products. A promising trend in the field of jelly and marmalade products is the creation of products with high quality and long shelf life. For this purpose various food additives, i.e. improvers, are used in jelly marmalade technology. As an improver of shaped jelly marmalade, we have developed and proposed "Magnetofood" food additive, which is nanopowder with a particle size of (70–80) nm. "Magnetofood" is a food additive with high functional and technological potential. "Magnetofood" additive can independently generate structural and mechanical properties of jelly masses, and also it can influence the gelling agent by entering into chemical and electrostatic interactions with it. Therefore the "Magnetofood" food additive can simultaneously affect several technological properties in the food jelly system: to be a stabilizer, a thickener and a gelling agent. Due to Fe (II), nanosize, developed active surface, bacteriostatic character, high thermal stability, "Magnetofood" has reducing, antioxidant, antimicrobial, sorbing, complexable, emulsifying, moisture-retaining, fat-retaining, water-binding, stabilizing, and structuring properties. It makes possible to recommend "Magnetofood" as an additive of complex action to improve the quality and extend the shelf life of shaped jelly marmalade. The influence of "Magnetofood" food additive on organoleptic, physical and chemical, microbiological parameters of test samples of agar- and pectin-based shaped jelly marmalade has been studied.
  • Ескіз
    Документ
    Загальні напрямки розвитку ринку кондитерських виробів в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2018) Глухова, Світлана Вячеславівна; Аянот, Катерина Юріївна
    В статті виявлено основні сучасні тенденції ринку кондитерських виробів України. Визначено проблеми і перспективи його розвитку. Проаналізовано динаміку і структуру виробництва кондитерських виробів в Україні, визначено основних гравців на ринку. Досліджено обсяги світового виробництва кондитерської продукції, динаміку світового ринку в розрізі окремих регіонів і за типами продукції. Проаналізовано український кондитерський ринок, обсяги виробництва основних кондитерських виробів, визначено основні тенденції розвитку національного кондитерського ринку. За результатами всебічного дослідження, проведеного на основі запропонованої структурно-логічної послідовності аналізу галузі, визначені якісні й кількісні показники, також специфіку ринку, встановлено найбільш значимих учасників, проаналізовано обсяги споживання, показники зовнішньоекономічної діяльності ринку кондитерських виробів України. Встановлено, що ринок кондитерських виробів характеризується високим рівнем конкуренції, насиченістю та широким асортиментом продукції, що динамічно оновлюється і задовольняє поточні потреби споживачів. Для виробників кондитерської продукції, що функціонують в умовах мінливого зовнішнього середовища, перспективними напрямами розвитку є розширення експорту та посилення цільової пропозиції на внутрішньому ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний маркетинг і його вплив на розвиток підприємств кондитерської галузі
    (НТУ "ХПІ", 2017) Квітчата, Світлана Олександрівна
    У статті проаналізована конкурентна ситуація в кондитерській галузі України, обґрунтована важливість інноваційного маркетингу для підприємств-виробників кондитерської продукції, виявлені особливості інноваційної маркетингової діяльності кондитерських підприємств в Україні і показано вплив інноваційного маркетингу на розвиток підприємств галузі, зроблено висновки щодо інноваційного потенціалу кондитерських підприємств і його основних складових, удосконалено модель процесу управління інноваційним маркетингом.
  • Ескіз
    Документ
    Кондитерська галузь України. Напрямки підвищення її конкурентоспроможності
    (НТУ"ХПІ", 2016) Горбунов, Микола Петрович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Бурава, Сергій
    У статті надано аналіз сучасного стану ринку кондитерської галузі, зроблено аналіз факторів, які вплинули на його загальне погіршання, з’ясовано зовнішні чинники впливу на конкурентоспроможність підприємств та продукції кондитерської галузі, запропоновано заходи з підвищення їх конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив зовнішніх факторів на розробку міжнародної маркетингової стратегії підприємств кондитерської галузі України
    (НТУ "ХПІ", 2013) Міщенко, Володимир Акимович; Гарбуз, Н. П.
    В статті досліджується вплив зовнішніх факторів при формуванні міжнародної маркетингової стратегії підприємствами кондитерської галузі.