Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Оценка напряженного и вибрационного состояний ротора паровой турбины при наличии дефекта
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2019) Зайцев, Борис Филиппович; Гришин, Николай Николаевич; Протасова, Татьяна Владимировна; Дмитрик, Виталий Владимирович; Усатый, Александр Павлович
    Рассматриваются колебания двухопорного весомого ротора паровой турбины с приобретенным дефектом в виде поперечной трещины в поле температур от рабочей среды. Используется трехмерная модель колебаний ротора с поперечной дышащей трещиной. Переменное двумерное температурное поле определяется из решения нестационарной задачи теплопроводности. Выполнена оценка напряженного состояния, коэффициентов интенсивности напряжений вдоль фронта трещины и условий контакта берегов трещины в различных фазах вращения ротора. Исследовано вибрационное состояние ротора при различных частотах вращения в отсутствии и при наличии температурного поля
  • Ескіз
    Документ
    Вплив тріщин на модулі пружності та життєвий цикл асфальтобетону
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ільїн, Ярослав Вікторович
    Наведено результати визначення впливу тріщин на показники міцності при вигині, модуль пружності та протяжність життєвого циклу асфальтобетону під дією постійного навантаження, що дорівнює 20 % від руйнуючого. Дослідження показали, що тріщини впливають на міцністні показники асфальтобетонів. При цьому на ці показники впливає не тільки їх наявність, але й місце їх розташування. У зв’язку з цим, слід попереджувати розповсюдження тріщин по всій площі покриття та його глибині. Особливої уваги слід надавати місцям у яких діє зосереджене навантаження.
  • Ескіз
    Документ
    Определение деформированного состояния в зоне разделения заготовки при пробивке рифлёнными пуансонами
    (НТУ "ХПИ", 2012) Сычук, Ю. Т.; Чигиринский, В. В.
    Рассмотрены особенности формирования поверхности разделения при пробивке рифлеными пуансонами; установлен момент образования скалывающих трещин в зонах контакта заготовки с впадинами и выступами рифлений. Представлены результаты экспериментального исследования методом координатных сеток интенсивности деформаций и вида деформированного состояния пробиваемой заготовки вдоль профиля рифлений. Установлено уменьшение площади блестящего пояска и силовых затрат при пробивке рифлеными пуансонами. Применение полученных результатов при изготовлении рифлеными пуансонами ряда деталей показали снижение износа рабочих частей пуансонов в 3…5 раз, обеспечение требуемого качества деталей, повышение производительности труда за счет сокращения простоев для замены пуансонов.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження й розвиток кількісних уявлень про мікроструктуру сталі: механізм зношування й тріщиноутворення залізничних рейок
    (НТУ "ХПІ", 2013) Плугін, Д. А.
    Представлені нові теоретичні положення і теорії механічних властивостей сталі, зокрема рейок, на основі реальної структури і електроповерхневих властивостей, явищ і процесів. Встановлено, що руйнування кристалічної решітки металу може відбуватися як шляхом відриву атомів, при якому решітки відразу розпадаються на дві частини, так і шляхом зсуву атомів, при якому решітка, поступово деформуючись, розпадається тільки після значного викривлення. Доведено, що наявний на рейці електричний потенціал створює в ній додаткові механічні напруги.