Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Зменшення витрати палива спеціальної техніки ДСНС при виконанні ними оперативних задач
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ларін, Олександр Миколайович; Васильєв, Сергій Вікторович; Ціолковський, Віталій Ігорович
    Обґрунтована можливість скорочення витрати палива за рахунок утилізації теплової енергії вихлопних газів пожежних автомобілів, за допомогою термоелектричних модулів, при подачі вогнегасних засобів для цілей пожежогасіння, під час обслуговування переважної кількості викликів. Теплова енергія вихлопних газів пожежного автомобіля, може бути використана для приведення в дію спеціального обладнання, що дозволить значно зменшити витрату палива.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз напрямків підвищення рівня екологічності ДВЗ шляхом застосування внутрішньоциліндрового каталізу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Хижняк, Володимир Олександрович; Парсаданов, Ігор Володимирович
    Розглянуті основні напрямки підвищення рівня екологічності сучасних двигунів внутрішнього згоряння, найбільш оптимальним та пріоритетним з яких є внутрішньоциліндровий каталіз. Проаналізовані результати досліджень впливу нанесених каталітичних покриттів в камері згоряння на ефективність підвищення рівнів екологічності ДВЗ. Особлива увага приділяється пошуку оптимального хімічного складу для матеріалу каталітичного покриття, що за своїми властивостями схожі на групу благородних металів.
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення стабільності екологічних характеристик автомобіля, обладнаного каталітичним нейтралізатором, в умовах експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Шапко, С. В.
    Розроблений метод розрахунку екологічних показників автомобіля враховує потрібні очисні властивості каталітичного нейтралізатора у разі потреби його встановлення з урахуванням вимог стандартів, на виконання яких орієнтований автомобіль. Запропонований перелік показників, за якими оцінюються зміни очисних властивостей нейтралізатора під час експлуатації автомобіля. Проведені експериментальні дослідження підтверджують запропоновані та запатентовані конструктивні рішення щодо забезпечення стабільності екологічних характеристик автомобіля з каталітичним нейтралізатором.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование тепло- и массообменных процессов в фильтре твердых частиц дизеля. Часть 3: Вопросы использования цеолита в конструкции фильтрующего элемента
    (НТУ "ХПИ", 2012) Кондратенко, Александр Николаевич
    Рассмотрены вопросы проектирования действующего макета модуля фильтрующего элемента фильтра твердых частиц дизеля, приведены результаты исследований параметров работы действующего макета на моторном испытательном стенде с дизелем 2Ч10,5/12, а также рассмотрены вопросы определения свойств насыпного среднедисперсного цеолита как пористого тела.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування автоматичного керування системою прогріву двигуна внутрішнього згорання з тепловим акумулятором
    (НТУ "ХПІ", 2014) Грицук, Ігор Валерійович; Прилепський, Ю. В.; Адров, Дмитро Сергійович; Комов, А. П.; Предко, О. В.
    У статті представлені результати формування автоматичного керування системою прогріву двигуна внутрішнього згорання з тепловим акумулятором в процесі пуску і прогріву. Обґрунтувано склад і взаємодію елементів схеми автоматичного керування системою прогріву двигуна внутрішнього згорання з тепловим акумулятором в процесі пуску і прогріву. Розроблена система прогріву двигуна внутрішнього згорання дозволяє проводити дистанційне і автоматичне керування роботою і тепловою підготовкою двигуна в структурі інтелектуальних транспортних систем.
  • Ескіз
    Документ
    Спосіб удосконалення фільтра-нейтралізатора відпрацьованих газів дизеля за допомогою відцентрово-струменевого завихрувача
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ільченко, А. В.; Балюк, В. Ю.; Тростенюк, Ю. В.
    Проведено газодинамічний аналіз прототипу фільтра-нейтралізатора відпрацьованих газів дизельного двигуна внутрішнього згоряння, визначено показники підвищення ефективності відносно початкової конструкції фільтра. Описано конструкцію запропонованого відцентрово-струменевого завихрувача ВГ у фільтрі-нейтралізаторі. Описано розрахункову модель прототипу системи очищення ВГ автомобіля з дизельним ДВЗ. Доведено раціональність застосування відцентрово-струменевого завихрувача у фільтрах, які використовуються на багатьох сучасних автомобілях з дизельними ДВЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка способу удосконалення фільтра-нейтралізатора відпрацьованих газів дизеля
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ільченко, А. В.; Балюк, В. Ю.; Тростенюк, Ю. В.
    Проведено газодинамічний аналіз прототипу системи очищення відпрацьованих газів дизельного двигуна внутрішнього згоряння, визначено оптимальну конструкцію завихрувача фільтра-нейтралізатора відпрацьованих газів дизеля