Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз теплового стану різних модифікацій рудникового тягового двигуна постійного струму типу ДТН-45/27
    (НТУ "ХПІ", 2017) Шайда, Віктор Петрович; Юр'єва, Олена Юріївна; Дзеніс, Сергій Євгенович
    Проведено дослідження можливостей підвищення годинної потужності тягових двигунів постійного струму типу ДТН-45/27. Встановлено, що основним обмежувачем підвищення потужності є тепловий стан двигуна. Шляхом фізичного моделювання виконано оцінку теплового стану різних модифікацій двигуна. Визначено тупикові напрямки модифікації двигуна, визначено шляхи подальших досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ путей модернизации тягового двигателя постоянного тока ДТН-45/27, предназначенного для привода рудничного контактного электровоза
    (НТУ "ХПИ", 2016) Шайда, Виктор Петрович; Юрьева, Елена Юрьевна; Гринь, Д. А.
    Проведен сравнительный анализ параметров и конструкций тяговых двигателей постоянного тока. Выявлены технические решения, позволяющие повысить технико-экономические показатели тягового двигателя. Выявлены преимущества и недостатки в конструкции и технологии производства тяговых двигателей постоянного тока. Предложен способ увеличения почасовой мощности двигателя постоянного тока типа ДТН-45/27. Предложены конструктивные решения, которые повышают надежность двигателя при эксплуатации в шахте.