Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Технологическое обеспечение эксплуатационных параметров цилиндрических зубчатых передач при аппроксимативном решении контактно-гидродинамических задач смазки
    (НТУ "ХПИ", 2015) Ковалев, Виктор Дмитриевич; Тимофеев, Юрий Викторович; Шелковой, Александр Николаевич; Клочко, Александр Александрович; Кравченко, Дмитрий Александрович
    В статье рассмотрены основные виды разрушения зубчатых колес и технологическое обеспечение эксплуатационных параметров зубчатых передач путем аппроксимативного решения контактно-гидродинамической теории смазки зубчатых передач. Аппроксимативное решение основывается на физически обоснованном предположении о пропорциональности между прогибами активных эвольвентных поверхностей зубьев и соответствующими величинами давлений – эпюрой давлений (гипотеза Винклера–Циммермана) без решения сингулярного интегрального уравнения. Повышение сопротивляемости зубьев выкрашиванию достигается аппроксимативным решением контактно-гидродинамической задачи, в котором прогибы поверхности зубьев определяются методами упругости при помощи системы нелинейных алгебраических и трансцендентных уравнений последовательными приближениями. Установлена зависимость вязкости масла от давления с учетом безразмерных коэффициентов при контактировании зубьев в области трения качения-скольжения и увеличения эпюры гидродинамических давлений.
  • Ескіз
    Документ
    Зниження рівнів віброприскорень автомобіля шляхом зміни експлуатаційних параметрів шин
    (НТУ "ХПІ", 2014) Баранник, І. М.
    Наведено результати математичної обробки виміряних в умовах дорожніх випробувань вертикальних прискорень на сидінні водія при різних типах газового наповнювача і тиску у шині. Розглянуто вплив експлуатаційних параметрів автомобільної шини на прискорення підресореної і непідресореної мас автомобіля. Проаналізовано залежність спектрів віброприскорень автомобільної шини та автомобіля в цілому від типу газового наповнювача, коефіцієнту профільності шини, швидкості руху автомобіля та якості дорожнього покриття.