Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методи та алгоритми рішення рівнянь руху тракторного потягу
    (НТУ "ХПІ", 2017) Краснокутський, Володимир Миколайович; Павлій, Ніна Володимирівна; Агапов, Олег Миколайович; Галуцьких, Анатолій Данилович
    Запропонований метод рішення рівняння руху при розрахунку коливань тракторного потягу з використанням тракторів МТЗ-102, Т-150К-09, John Deere , Challenger та причепів 2ПТС-4, напівпричепів вантажопід’ємністю 10т та 12т та алгоритм його виконання. Розглянутий розрахунок динамічних крутних моментів на ведучих колесах тракторного потягу та приведений опис тензометричної мобільної станції для проведення експерименту.
  • Ескіз
    Документ
    Методика розрахунку динамічних навантажень, які діють на колеса тракторного потягу. Рівняння руху тракторного потягу
    (НТУ "ХПІ", 2017) Агапов, Олег Миколайович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Павлій, Ніна Володимирівна; Галуцьких, Анатолій Данилович
    Запропонована динамічна модель для розрахунку пов'язаних вертикальних, продовжно-кутових коливань тракторного потягу в складі трактора та напівпричепа, а також крутних коливань коліс, трансмісії та двигуна, яка дозволити провести розрахунок навантажень та крутних моментів, які діють на колеса трактора та на півпричепа, прогинань ресор та навантажень у з'єднанні трактора з напівпричепом. Складене рівняння руху тракторного потягу використовується в розрахунку динамічних навантажень та крутних моментів, які діють на колеса тракторного потягу в складі трактора та напівпричепа під час його руху по горизонтальному грунту.
  • Ескіз
    Документ
    Демпфірування коливань кузовів транспортних засобів, які обладнано пневматичними ресорами
    (НТУ "ХПІ", 2015) Маслієв, А. О.; Макаренко, Ю. В.; Маслієв, Вячеслав Георгійович
    Досліджено можливість поліпшення демпфірування коливань пневматичного ресорного підвішування. Виявлено вплив окремих параметрів системи пневматичного ресорного підвішування та газо-термодинамічних явищ, що мають місце при коливаннях, на демпфірування коливань і амплітуди коливань при різних режимах витікання повітря через дросель, який встановлено перед додатковим резервуаром. Отримано коефіцієнти демпфірування при різних режимах витікання повітря через дросель. Доведено, що на демпфіруючи якості пневморесори впливає власна частота коливань і щільності повітря на демпфірування. Удосконалена математична модель, яка описує коливання надресорних частин транспортних засобів на пневматичних ресорах, дозволила обчислити коефіцієнт демпфірування коливань для транспортного засобу, що розглядався. Доведено, що пневматичне ресорне підвішування дозволяє відмовитися від гідравлічних або інших гасників коливань шляхом належного обрання його параметрів.
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель обробки даних в системі моніторингу параметрів хитання кристалізатора машини безперервного лиття заготовок
    (НТУ "ХПІ", 2013) Полєно, О. М.; Бондаренко, Олександр Федорович; Діденко, В. О.
    Запропоновано математичну модель обробки даних в системі моніторингу параметрів хитання кристалізатора машини безперервного лиття заготовок. Приведені результати, отримані з використанням моделі.