Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Вибір способу та схеми гальмування пневмоприводу із забезпеченням заданих параметрів перехідного процесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Крутіков, Геннадій Анатолійович; Стрижак, Мар'яна Георгіївна; Бородін, Дмитро Юрійович
    У статті на прикладі вирішення конкретної інженерної задачі показана методика вибору принципу гальмування (керування) пневмопривода, схеми гальмування та карти управління пневморозподільниками, які забезпечують найбільш раціональну форму перехідного процесу в приводі, яка узгоджується з вимогами кінематики об'єкта керування. Викладено особливості комп'ютерного моделювання процесів у пневмоприводі з гальмуванням шляхом зміни структури комутаційних зв'язків, що дозволяє в процесі розрахунку визначати оптимальну величину гальмівного шляху. Відмінною особливістю запропонованого методу є те, що поряд із забезпеченням раціональної форми перехідного процесу досягається суттєве скорочення витрат стисненого повітря.
  • Ескіз
    Документ
    Saving compressed air by choosing an efficient pneumatic drive control circuit
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Krutikov, Hennadiy; Stryzhak, Mariana
    The article presents the development of pneumatic circuits and control charts of pneumatic distribution valves, which make it possible to significantly expand the scope of application of power pneumatic tools to increase inertial loads and achieve a significant reduction in compressed air consumption compared to traditional throttle braking circuits with the simultaneous increase of the response speed of the pneumatic drive. A mathematical model of a pneumatic drive in a dimensionless form is obtained, and dynamic similarity criteria are highlighted. A methodology for determining the scope of efficient use of an energy-saving pneumatic drive circuits under specific operating conditions was created.
  • Ескіз
    Документ
    Адаптація логіки керування пневматичним виконавчим модулем мехатронної системи
    (НТУ "ХПІ", 2016) Губарев, Олександр Павлович; Ганпанцурова, Оксана Сергіївна
    Розглянуто можливість залучення до системи керування мехатронного модуля функції напрацювання умовного рефлексу за результатами ефективних та непродуктивних дій модуля. Запропоновано для цієї функції використовувати структурований об’єм пам’яті, що відображає співвідношення позитивних та негативних результатів в діях модуля. Запропоновано циклічну функцію генератора чисел, синхронізованого з власною частотою опрацювання сигналів. Розроблено методику розрахунку логічної інерційності функці ї керування за порівнянням пам’яті у зворотному відліку для альтернативних варіантів дій модуля.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження безвідмовності пневматичного приводу гальмівної системи засобу рухомості
    (НТУ "ХПІ", 2012) Рогозін, І. В.
    Запропонована методика визначення імовірності безвідмовної роботи пневматичного приводу гальмівної системи засобу рухомості (ЗР) озброєння та військової техніки (ОВТ) з врахуванням результатів математичного моделювання робочих процесів в ньому. Встановлені залежності між тиском повітря в пневматичному приводі та площею прохідного перерізу пошкодження його ділянці, а також імовірністю безвідмовної роботи гальмівної системи ЗР.