Норік, Л. О.Гусаченко, К. В.2017-10-192017-10-192009Норік Л. О. Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій / Л. О. Норік, К. В. Гусаченко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36-1. – С. 97-102.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32091Розглядаються способи оцінки ефективності реклами. Запропоновано та наведено приклад реалізації методичного підходу до оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства на основі економетричних моделей, що дозволяють виявити вплив комплексу різноманітних рекламних заходів на прибуток підприємства.The methods of estimation of advertising efficiency are examined. Offered and resulted example of realization of the methodical going near the estimation of efficiency of publicity activity of enterprise on the basis of econometrical models, that allows to define influence of promotional purposes on the income of enterprise.ukрекламні заходипідприємствоприбутоктоварообігЕконометричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікаційArticle