Гаєвська, Я. К.Друца, К. М.Поврозіна, Л. В.2015-09-042015-09-042015Гаєвська Я. К. Сучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції / Я. К. Гаєвська, К. М. Друца, Л. В. Поврозіна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 28 (1137). – С. 91-95.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16532У статті розкривається роль сучасних підходів в управлінні позиціонуванням інноваційної продукції. Вивчені механізми позиціонування інноваційних продуктів. Розглянуто причини, що перешкоджають реалізації науково-технічної продукції. Виявлено основні принципи розробки інноваційного продукту, які є хорошим початком правильного позиціонування. Проведено аналіз позиціонування продуктів найбільш успішних інноваційних фірм. Вказані критерії сучасного інноваційного продукту. Відображені сучасні риси стратегічного позиціонування. Новизна і нестандартний характер інноваційних продуктів визначають специфіку методів просування та продажу.ukінноваційний продуктмаркетингінноваціяпозиціонуванняринкова діяльністьконкурентоспроможністьproduct innovationmarketing innovationpositioningmarket activitycompetitivenessСучасні підходи в управлінні позиціонуванням інноваційної продукціїCurrent approaches to manage the positioning of innovative productsArticle