Кобєлєва, Тетяна Олександрівна2020-09-032020-09-032020Кобєлєва Т. О. Організаційна побудова комплаєнс-служби / Т. О. Кобєлєва // Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави : матеріали ювілейної міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 28-29 травня 2020 р. – Запоріжжя : ЗНУ, 2020. – С. 246-251.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47960Доведено, що комплаєнс відтворює відповідність конкретних дій підприємства, окремого колективу чи працівника будь-якого рангу внутрішнім або зовнішнім вимогам (законам, стандартам, нормам, положенням і т. п.).ukкорупціяшахрайствоекономічна безпекапромислові підприємстваОрганізаційна побудова комплаєнс-службиThesis