Сергієнко, Олена АндріанівнаБілоцерківський, Олександр БорисовичСамусь, Павло Олегович2023-09-152023-09-152023Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Ціноутворення" [Електронний ресурс] : для студентів спец. 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" першого (бакалаврського) рівня усіх форм навчання рівня усіх форм навчання / уклад.: О. А. Сергієнко, О. Б. Білоцерківський, П. О. Самусь ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 80 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68939У сучасних ринкових умовах результативність діяльності підприємства залежить від багатьох факторів, а комплекс маркетингу відіграє важливу роль у досягненні цілей і стратегії підприємства. Одним з ключових елементів маркетингу є ціни, які використовуються для задоволення потреб цільового ринку та досягнення поставлених цілей. Останнім часом значення цін зросло через різке підвищення цін на енергоносії, світову інфляцію, фінансову кризу, загострення конкуренції та інші фактори, що впливають на підприємства. Це призводить до постійного аналізу цін та їх коригування. Однак, для ефективного управління цінами необхідні глибокі знання про процес ціноутворення, систему цін, чинники, що впливають на ціни, а також методики ціноутворення в системі маркетингу, стратегії ціноутворення та регулювання цін. Саме для набуття таких знань і навичок студенти вивчають навчальну дисципліну «Ціноутворення». Мета цієї дисципліни полягає в формуванні теоретичних знань і практичних навичок щодо розроблення та реалізації маркетингової цінової політики на підприємствах, встановлення обґрунтованих цін на нові та традиційні товари і послуги. Вона спрямована на розвиток у студентів умінь та спроможностей застосовувати отримані знання в конкретних ринкових умовах та нових ситуаціях. У процесі вивчення навчальної дисципліни студенти мають можливість поглибити та систематизувати знання, отримані на попередніх етапах, таких як лекції, самостійні заняття та консультації. Практичні заняття сприяють контролю та конкретизації засвоєння теоретичних положень. Підготовка до практичних занять включає ознайомлення з матеріалами презентацій, конспектів лекцій та рекомендованої літератури.ukметодичні вказівкиекономічна діяльністьпідприємницька діяльністьмаркетингкорегування ціндослідження ринкової кон'юктуриціноутворення брендівМетодичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни "Ціноутворення"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-9796-9218https://orcid.org/0000-0003-4707-7964https://orcid.org/0000-0002-8563-2650