Субота, Лариса Андріївна2024-06-132024-06-132024Субота Л. А. Текст як одиниця мовлення й продукт комунікації в навчанні іноземних студентів / Лариса Субота // Світові виміри освітніх тенденцій : зб. наук. пр. / гол. ред. І. Б. Зарубінська. – Київ : НАУ, 2024. – Вип. 17. – С. 156-162.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78273У статті висвітлюються проблеми вивчення тексту як складної комунікативної одиниці вищого порядку, яка є продуктом і об’єктом комунікативно-пізнавальної діяльності в навчанні іноземних студентів. Зосереджено увагу на розумінні, а не на відтворенні змісту прочитаного тексту. Текст розглядається як продукт мовленнєвої діяльності у процесі навчання української мови, аналізуються методи комунікативної організації тексту з позицій лінгвістики та методики викладання української мови як іноземної у немовних закладах вищої освіти України.The article highlights the problems of studying the text as a complex communicative unit of a higher order, which is the product and object of communicative-cognitive activity in the education of foreign students. Attention is focused on understanding, and not on reproducing the content of the read text. The text is considered as a product of speech activity in the process of learning the Ukrainian language, the methods of communicative organization of the text are analyzed from the standpoint of linguistics and methods of teaching the Ukrainian language as a foreign language in non-language higher education institutions of Ukraine.ukнавчальний тексткомунікативна діяльністьмовленнєва комунікаціямова і мовленнязв'язне висловлюванняіншомовне спілкуванняeducational textcommunicative activityspeech communicationlanguage and speechcoherent expressionforeign language communicationТекст як одиниця мовлення й продукт комунікації в навчанні іноземних студентівArticlehttps://orcid.org/0000-0003-4740-4486