Сікєтіна, Наталія Геннадіївна2017-05-242017-05-242015Сікєтіна Н. Г. Особливості аналізу та прогнозування обсягів реалізації торгівельного підприємства / Н. Г. Сікєтіна // Менеджмент розвитку соціально-економічних систем у новій економіці : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 травня 2015 р. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – С. 83-85.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29678Для адекватного визначення стану і ефективності діяльності торговельних підприємств актуальним є аналіз динаміки основних показників діяльності, зокрема обсягу реалізації продукції. Такий аналіз дозволяє отримати достовірні дані про динаміку освоєння ринків збуту, ефективність діяльності підприємства і здійснювати управління торговельним підприємством з урахуванням досягнутого рівня розвитку.ukоптова торгівляобсяг реалізаціїваловий дохідцінова еластичністьпрогнозуваннядинамікаОсобливості аналізу та прогнозування обсягів реалізації торгівельного підприємстваThesishttps://orcid.org/0000-0003-2452-1997