Wei, JiangZhongqi, ChenLarka, L. S.2024-12-062024Wei J. Merchandising as a direction of improving the quality of management of the effectiveness of marketing activities [Електронний ресурс] / J. Wei, C. Zhongqi, L. S. Larka // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 340https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84077enmarketingtypes of merchandisingthe profitability of the enterpriseMerchandising as a direction of improving the quality of management of the effectiveness of marketing activitiesArticle