Перерва, Олександр ПетровичРоманчик, Тетяна Володимирівна2023-12-192023-12-192023Перерва О. Інтелектуальна складова конкурентної переваги [Електронний ресурс] / О. Перерва, Т. Романчик // Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали 10-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 09 листопада 2023 р. / гол. оргком. О. Зоря ; Полтав. держ. аграр. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – С. 245-247. – URL: https://drive.google.com/file/d/1nnQ1325VXAPKAmObTPqmSU9JMethcD3-/view, вільний (дата звернення 19.12.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72036Доведено, що продукція з інтелектуальною складовою може мати як ринкову, так і науково-технічну новизну. В умовах конкуренції інновація, як спосіб задоволення потреб суспільства, повинна доводити свою перевагу перед аналогічними благами. Конкурентоспроможність підприємства проявляється в його здатності перерозподіляти вартість продукції на свою користь за рахунок можливості заміни традиційних видів діяльності інноваційними.ukінноваціїринокінтелектуальні продуктиконкурентні перевагипідприємстваІнтелектуальна складова конкурентної перевагиArticle