Видря, Єлизавета ВолодимирівнаПерерва, Петро Григорович2021-12-292021-12-292021Видря Є. В. Цифровий маркетинг: особливості впровадження та ефективність використання [Електронний ресурс] / Є. В. Видря, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 30-36. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55525.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55525Доведено, що digital маркетинг (цифровий або інтерактивний маркетинг) – це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування бренду. У наш час сюди входять: телебачення, радіо, інтернет, соціальні медіа та інші форми. Ключовий фактор цього виду маркетингу – максимально щільна робота з аудиторією, яка в даний час задає тенденції digital marketing.ukмаркетингінформаційне забезпеченняпопитпропозиціякреативні технологіїінтелектуальна власністьЦифровий маркетинг: особливості впровадження та ефективність використанняThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329