Синческул, И. Л.Ларка, Николай Иванович2017-05-112017-05-112010Синческул И. Л. Развитие концепции маркетинг-менеджмента и его современное состояние в Украине / И. Л. Синческул, Н. И. Ларка // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 62. – С. 163-170.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29290В статті розглядається проблема маркетингу як управлінської концепції, його розвиток в сучасному суспільстві з урахуванням змін, що відбулися в економіці в останній час. Виявлені основні проблеми, що виникають при організації і здійсненні маркетингової діяльності на підприємствах.In article the problem of marketing as a managerial concept and its development in a modern society is considered, taking into account recent changes in economy. The key problems arising during the organization and implementation of marketing activity of enterprises are discovered.ruэкономическая системамаркетингэкономический кризисотечественные предприятияорганизация маркетинговой деятельностисистема управления маркетингомРазвитие концепции маркетинг-менеджмента и его современное состояние в УкраинеArticle