Райко, Діана ВалеріївнаПаймаш, Ганна ВасилівнаБондаренко, В. О.2024-12-162024Райко Д. В. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці [Електронний ресурс] / Д. В. Райко, Г. В. Паймаш, В. О. Бондаренко // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 19-22 листопада 2024 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 502-503. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84369.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84369ukбізнесконкурентоспроможністьринкові відносиниекономічна діяльністьмаркетингтрудова діяльністьінвалідністьСоціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праціArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103Xhttps://orcid.org/0000-0003-0588-328X