Мардус, Наталія Юріївна2013-10-292013-10-292012Мардус Н. Ю. Моделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворення / Н. Ю. Мардус // Вісник ЖДТУ. Сер. : Економічні науки. – 2012. – № 2 (60). – С. 224-231.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2819Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно-економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємстваukцінова стратегіямаркетингова цінова політикаціновий сегменттрактори тягового класуцільовий сегмент ринкупозиціонування нового товарупоказники цінностіМоделювання цінового сегменту з метою формування стратегії ціноутворенняArticle