Дольська, Ольга Олексіївна2013-06-102013-06-102012Дольська О. О. Методологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підході / О. О. Дольська // Переяславская рада: её историческое значение и перспективы развития восточнославянской цивилизации : сб. науч. тр. : матер. 6-й Междунар. науч.-практ. конф., 15-16 декабря 2011 г. / ред. А. Г. Романовский, Ю. И. Панфилов. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2012. – С. 537-541.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/823В статті аналізується такий тип раціональності, як методологічна раціональність в освіті. Вказується на необхідність її використання при впровадженні в педагогічні практики трансдисциплінарності.ukпедагогічна практикателеологічний аспекткаузальний аспектцілеспрямованість суб'єктаструктурно-знанієвий аспектдіючий суб'єктзміст освітирегуляційно-комунікативний аспектвиховний процесгуманістично орієнтоване суспільствоінтеграційні процесифілософська інтеграціясаморефлексивностьпедагогічне мисленняплюродисциплінарний підхідМетодологічна раціональність в освіті: її роль в трансдисциплінарному підходіArticle