Перерва, Олександр ПетровичРоманчик, Тетяна Володимирівна2023-11-212023-11-212023Перерва О. Роль права інтелектуальної власності у формуванні маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / О. Перерва, Т. Романчик // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : матеріали 11-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів з проблем інтелектуальної власності, 12 жовтня 2023 р. / ред. кол.: О. П. Орлюк [та ін.] ; уклад. Г. Дорожко ; Навч.-наук. ін-т права Київ. нац. ун-та ім. Т. Шевченка [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2023. – С. 102-106. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71047.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71047Доведено, що права інтелектуальної власності відіграють вирішальну роль у маркетинговій стратегії всіх типів підприємств і охоплює набір процесів, творів і комунікаційних пропозицій, які мають цінність для споживачів, замовників або суспільства в цілому. Маркетинг обов’язково створює нематеріальні активи, які можуть бути захищені правами інтелектуальної власності. Фактично, це перший значущий аспект впливу прав інтелектуальної власності на маркетингові стратегії: правовий захист нематеріальних активів.ukінтелектуальна власністьмаркетингринокмалий бізнесрозвитокпрогнозРоль права інтелектуальної власності у формуванні маркетингової стратегії підприємстваArticle