Ілляшенко, Сергій Миколайович2020-03-242020-03-242012Ілляшенко С. М. Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки = Actual problems of economics. – 2012. – № 9 (135). – С. 143-150.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45242У статті викладено результати досліджень, які обґрунтовують можливість і доцільність забезпечення конкурентних переваг на ринку України за рахунок екологізації продукції і технологій її виробництва. Отримані результати можуть бути використані для оцінки ринкових перспектив різних видів екологічних товарів, точного окреслення їх цільових ринків і сегментів, цілеспрямованого управління конкурентоспроможністю конкретних товарів на обраних ринках чи сегментах.The article presents the results of the reseach which are grounding the opportunity and the expediency of providing competitive advantages at Ukrainian market due to eco-friendliness of products and production technologies. The obtained results may be used in estimation of market prospects for various types of eco-friendly goods and more precise marking of their target markets and segments as well as targeted management of specific products' competitiveness at the selected markets or segments.ukекологічні товариекологічні потребимотивація споживання еко-продукціївипереджаючий розвитоквиробництво еко-продукціїeco-goodseco-needsmotivation for eco-consumptionmotivation for eco-friendly productionadvance developmentЕкологічність як чинник конкурентоспроможності продукціїEcological compatibility as factor of competitiveness of productionArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788