Підгорний, М. В.Роздобудько, Є. О.Кузьменко, С. О.2015-05-262015-05-262015Підгорний М. B. Оптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсунками / М. B. Підгорний, Є. О. Роздобудько, С. О. Кузьменко // Вісник Нац. техн. ун–ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле– та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 9 (1118). – С. 145-151.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14994В роботі розглянуто методику оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ, виготовлено схему управління форсунками та проведено потрібну кількість експериментів. Розв’язано наступні задачі: аналіз існуючих методів оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ; розробка методики експерименту проведення дослідження; аналіз результатів експериментального дослідження; оцінка економічної ефективності експериментальних досліджень параметрів роботи двигуна. Виконано порівняльну характеристику у вигляді таблиць та графіків, щодо використання новітньої технології впорскування форсунок та стандартного режиму впорскування.Car electronics continues to evolve under the influence of high–level global computer technology. The use of electronics enhances precision dispensing fuel compared to a carburetor mixing principle, increasing reliability of motor control, simplifying maintenance and unloading the driver receives the necessary information for efficient driving.ukсхема управління форсункамиметодика експериментупараметри роботи двигунапорівняльна характеристикаdiagram control nozzlesexperiment methodОптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсункамиOptimize Pull–speed performance of internal combustion engines with advanced technology management nozzlesArticle