Кузьменко, Леонід ВолодимировичШапран, Олена Євгенівна2017-03-142017-03-142015Кузьменко Л. В. Завдання соціального маркетингу на сучасному етапі розвитку України / Л. В. Кузьменко, О. Є. Шапран // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність : тр. 6-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 20 грудня 2015 р. / ред. П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 34-35.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27762ukринкова економікамаркетингмаркетинг соціальнийреформи в Україністратегічний розвиток УкраїниЗавдання соціального маркетингу на сучасному етапі розвитку УкраїниThesis