Мовмига, Наталія Євгенівна2022-11-272022-11-272019Мовмига Н. Є. Маркетингове управління в закладі вищої освіти: теоретичний аспект поняття освітнього маркетингу / Мовмига Н. Є. // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : [збірник]. – Одеса : МГУ, 2019. – Вип. 30. – С. 45-49.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59575У статті розкриваються поняття «маркетинг», «освітній маркетинг» і «маркетингова діяльність». Розглянуто їх сутнісні характеристики. Звернено увагу на те, що сутність маркетингу простежується саме у функціях, які він виконує.В статье раскрыты понятия «маркетинг», «образовательный маркетинг» и «маркетинговая деятельность». Рассмотрены их основные характеристики. Обращается внимание на тот факт, что суть маркетинга прослеживается именно в тех функциях, которые он выполняетThe article reveals the concepts of “marketing”, “educational marketing” and “marketing activity”. Their essential characteristics are considered. Attention is drawn to the fact that the essence of marketing is traced precisely in the functions that it performs.ukмаркетингмаркетингове управліннязаклад вищої освітипринципифункції та завдання маркетингумаркетинговое управлениеучреждения высшего образованияпринципы маркетингафункции и задачи маркетингаmarketingmarketing managementinstitution of higher educationprinciplesfunctions and marketing objectivesМаркетингове управління в закладі вищої освіти: теоретичний аспект поняття освітнього маркетингуMarketing management of universities: theoretical aspect of the concept of educational marketingМаркетинговое управление вузами: теоретический аспект понятия образовательного маркетингаArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7207-8558