Ілляшенко, Сергій МиколайовичІлляшенко, Наталія Сергіївна2020-03-052020-03-052019Ілляшенко С. М. Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспекти / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Економічні, соціальні та психологічні аспекти маркетингових технологій : монографія / В. А. Фалович [та ін.] ; за ред. В. А. Фаловича. – Тернопіль : Шпак В. Б., 2019. – С. 57-66.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44848ukуправління стратегіямимікросередовищеконкурентоспроможністьінноваційні технологіїМоделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспектиBook chapterhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788