Vorobieva, Yevheniia2023-10-252023-10-252023Vorobieva V. The role of psychological knowledge in marketing communications / V. Vorobieva // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2023. – № 3. – С. 76-85.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70071The article highlights the peculiarities of implementing the results of psychological research for the development of marketing. It is also analyzed that psychological knowledge has a direct impact on the effectiveness of marketing communications and advertising. The basic principles on which the use of triggers in marketing communications is based are defined. The article contains the author’s own interpretation of the directions of development of the marketing psychologist’s activity in modern conditions.Висвітлено особливості запровадження результатів психологічних досліджень для розвитку маркетингу. Також проаналізовано, що психологічне знання має безпосередній вплив на ефективність маркетингових комунікацій та реклами. Визначено базові принципи, на яких ґрунтується застосування тригерів у маркетингових комунікаціях. Стаття містить авторське трактування напрямів розвитку діяльності маркетингового психолога в сучасних умовах.enpsychological knowledgemarketingmarketing communicationstriggermarketing psychologistпсихологічні знаннямаркетингмаркетингові комунікаціїтригермаркетинговий психологThe role of psychological knowledge in marketing communicationsРоль психологічних знань у маркетингових комунікаціяхArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2023.3.06https://orcid.org/0000-0002-6269-578X