Арефін, Ю. В.Волков, Володимир ПетровичЛарін, Олексій ОлександровичЛарін, О. М.2015-01-172015-01-172012Прогнозування залишкового ресурсу втоми пневматичних шин по зміні вибігу автомобіля / Ю. В. Арефін [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 60 (966). – С. 127-132.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11808Представлено теоретичні дослідження по визначенню залежності опору кочення пневматичної шини від її швидкості із різними ступенями накопиченої втоми. Розглянуто математичне моделювання процесу вибігу автомобіля з урахуванням різного опору кочення колеса. Побудовано залежність між вибігом автомобіля та ступенем накопиченої втоми в шині, що може викорисовуватись як номограма для раннього діагностування цих дефектів.The theoretical studies are presented to determine the dependence of rolling resistance of pneumatic tires on its velocity, with varying of degrees of fatigue. Coasting car with a different rolling resistance of tires is carried out on the base of mathematic modelling. The relation between the coasting car tests results and the degree of fatigue has been obtained.ukматематичне моделюванняшвидкістьопір коченняpneumatic tirelife timefatiguerolling resistance of tiresПрогнозування залишкового ресурсу втоми пневматичних шин по зміні вибігу автомобіляArticle