Заруба, Віктор ЯковлевичЧмерук, Тарас Ю.2024-01-142024-01-142023-11-24Заруба В. Я. Сучасні методи та інструменти прогнозування попиту на продукцію виробничого підприємства [Електронний ресурс] / Віктор Заруба, Тарас Чмерук // Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 23-24 лист. 2023 р. – Полтава : ПУЕТ, 2023. – С. 180-182. – 1 електрон. опт. диск (CD-R) ; URL: https://bit.ly/478R6WGhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72928Для сучасного виробничого підприємства, здатність адаптуватися та залишатися на крок попереду має першочергове значення для виживання на ринку. У зв’язку з технологічним прогресом, зростанням глобальної конкуренції, зміною вимог споживачів, і як результат –коливаннями пропиту, виробники стикаються з безпрецедентними проблемами при плануванні виробництва. Однак, маючи правильні стратегії, вони можуть перетворити ці виклики на можливості для зростання та ефективності .ukпрогнозування попитуінструменти прогнозуванняплануванняметодиСучасні методи та інструменти прогнозування попиту на продукцію виробничого підприємстваArticle