Літвиненко, Марія ВладиславнаМірошник, Марія Володимирівна2019-06-072019-06-072011Методичні вказівки для виконання практичних завдань з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг" : для студ. спец. 7.090.101 "Прикладне матеріалознавство", 7.090.205 "Обладнання ливарного виробництва", 7.090.206 "Обладнання для обробки металів тиском" / уклад.: М. В. Літвиненко, М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – 27 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41585В умовах розвитку ринкових стосунків зростає необхідність у фахівцях економічного профілю, що уміють здійснювати технічну підготовку, управління виробництвом, аналізувати його з погляду організації виробничого процесу, оцінювати ефективність функціонування окремих підрозділів і підприємства в цілому, знайомих з методами наукової організації праці на підприємстві; що володіють навичками вирішення завдань кількісного і якісного розвитку матеріально-технічної бази виробництва за рахунок реалізації останніх досягнень науки і техніки. Велике значення в такій підготовці мають практичні заняття, присвячені розробці бізнес-плану інвестиційних проектів, який охоплює значний комплекс питань, що підсумовує цикл дисципліни "Організація виробництва та маркетинг". Студентові належить розробити окремі розділи бізнес-плану по виробництву складових частин гусениць тракторів, "траків", а саме організаційний план і план виробництва, розрахувати витрати на виробництво, прибуток і рентабельність підприємства, оцінити ступінь риски. У реальному житті значення бізнес-плану все більш зростає. Його розробка необхідна для перевірки реальності здійснення проектів, оцінки перспектив розвитку, обґрунтування отримання інвестицій. Пропонується бізнес-план оформити на листах формату А4 в обсязі 25-30 с. відповідно до стандартів НТУ "ХПІ", дотримуючись наступної послідовності розділів: вступ, резюме, опис виробу, організаційний план, план виробництва, оцінка ризиків, фінансовий план, висновок, список літератури.ukорганізація виробництвамаркетингбізнес-планвиріборганізаційний планливарний цехпромисловий персоналобладнанняМетодичні вказівки для виконання практичних завдань з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг"Learning Object