Налісна, Н. В.2016-11-042016-11-042010Налісна Н. В. Процес формування сприятливого іміджу компанії / Н. В. Налісна // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 8. – С. 122-128.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/24305У даній статті розглянуті ключові завдання, етапи створення іміджу, а також сформульовані засоби й елементи формування іміджу компанії.In this article the considered key problems, stages of the image creation, and also means and elements of the image formation of the company are analysed.ukкорпоративний іміджрепутація компаніїобраз компаніїЗМІбізнес-середовищеPRПроцес формування сприятливого іміджу компаніїArticle