Дольська, Ольга ОлексіївнаХарченко, І. М.2016-04-062016-04-062010Дольська О. О. Трансформаційні процеси в освіті: до визначення методологічних основ інформатизації суспільства / О. О. Дольська, І. М. Харченко // Гілея: науковий вісник : зб. наук. пр. – Київ : ВІР УАН, 2010. – Вип. 41. – 11 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20697Проаналізовано проблеми методології інформатизації суспільства. В центрі уваги авторів така складова інформаційного суспільства, як інтелект. Висвітлення трансформаційних процесів в освіті пов'язано із розумінням розуму. Автори пропонують ввести до методологічних підходів інформатизації суспільства концепцію використання моделі трансформації раціональності в освіті.The article is devoted to the problems of methodology of informatization of society. In a spotlight authors such making informative society, as intellect. Illumination of transformation processes in education is linked with understanding reason. Authors suggest to deliver to methodological approaches of informatization of society conception of the use of model of transformation of rationality in education.ukінформаційне суспільствоінформатизаціятрансформація раціональностіосвітарозумінтелектмодель типів раціональностіinformative societyinformatizationtransformation of rationalityeducationreasonintellectmodel of types of rationalityТрансформаційні процеси в освіті: до визначення методологічних основ інформатизації суспільстваTransformation processes in education: to determination of methodological bases of informatization of societyArticle