Перерва, Петро ГригоровичКосенко, Андрій ВасильовичДолина, Ірина Володимирівна2014-12-162014-12-162011Перерва П. Г. Розвиток маркетингових методів формування ціни на наукову продукцію / П. Г. Перерва, А. В. Косенко, І. В. Долина // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – № 7. – С. 152-157.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10879Проведено аналіз існуючих методів визначення вартісної оцінки наукової продукції. Запропоновано методичний підхід до встановлення ціни на наукову продукцію.The analysis of existing approaches to definition of a cost estimation of objects intellectual properties is lead. The methodical campaign to an establishment of the price for the intellectual property is offered at its commercial use.ukкомерціалізаціяоцінка вартіснаекономіка УкраїниРозвиток маркетингових методів формування ціни на наукову продукціюArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329