Ларка, Людмила Сергіївна2024-01-042024-01-042023Конспект лекцій з дисципліни "Маркетинг в антикризовому менеджменті" : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Л. С. Ларка. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 60 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72601Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг в антикризовому менеджменті» розроблено згідно освітньо-професійної програми зі спеціальності 075 «Маркетинг». Програма вивчення дисципліни передбачає набуття здобувачами освіти системних знань з теоретико-методичних підходів щодо застосування маркетингового інструментарію в період кризи. У конспекті лекцій знайшли також відображення пріоритетні напрями розвитку маркетингу в період кризи, сутність антикризової програми підприємства, процес її формування, ключові маркетингові стратегії в антикризовому управлінні, особливості використання засобів маркетингу в системі антикризового управління, варіанти антикризових стратегій маркетингу, виробничо-маркетингові стратегії антикризового управління, кризові комунікації підприємства. Конспект лекцій містить одинадцять тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність. Наведений в кінці конспекту лекцій список джерел інформації дозволить здобувачам поглибити знання з тем, які стисло викладені в самому конспекті.ukмаркетингмаркетингові антикризові стратегіїантикризовий маркетингкризаантикризовий менеджментконспект лекційКонспект лекцій з дисципліни "Маркетинг в антикризовому менеджменті"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464