Романчик, Тетяна ВолодимирівнаГорщарук, Д. С.2017-11-152017-11-152017Романчик Т. В. Маркетинговий підхід у плануванні діяльності підприємства ресторанного господарства / Т. В. Романчик, Д. С. Горщарук // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. – Харків : ХДУХТ, 2017. – С. 86-87.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32757ukресторанне господарстворесторанний бізнесмаркетингресторанні послугиМаркетинговий підхід у плануванні діяльності підприємства ресторанного господарстваThesishttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415