Корженко, Марія ОлександрівнаЧекмасова, Ірина Анатоліївна2016-05-192016-05-192015Корженко М. О. Підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі на основі бенчмаркінгу / М. О. Корженко, І. А. Чекмасова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 61 (1170). – С. 41-45.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21582Висвітлено теоретичні положення методів бенчмаркінгу, виявлено найбільш ефективний метод для стратегічного порівняння, визначено закономірність у пошуку партнера по бенчмаркінгу або "еталонного" підприємства.When covering theoretical principles of benchmarking methods, identified the most effective method for strategic comparisons, defined pattern to find a partner for benchmarking or "reference" enterprise.ukметоди бенчмаркінгумодель трендукоефіцієнт достовірності апроксимаціїфінансово-господарська діяльністьmethods of benchmarkingtrend modelsquared coefficientПідвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі на основі бенчмаркінгуIncreasing the international competitiveness of enterprises of the confectionery industry, based on benchmarkingArticle