Приходько, Єлизавета ГеннадіївнаПерерва, Петро Григорович2021-07-212021-07-212021Приходько Є. Г. Використання маркетингу вражень у туристичному бізнесі / Є. Г. приходько, П. Г. Перерва // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, 14 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 482-487.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53627В доповіді сформовано характерні особливості вражень споживача, які дозволяють більш чітко відрізнити враження від товару і послуг. Доведено та обгрунтовано переваги маркетингу вражень.ukекономіка враженьтуризмтуристичні послугиспоживачВикористання маркетингу вражень у туристичному бізнесіThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329