Єріцян, Багіш ХачиковичЛюбарський, Борис ГригоровичЯкунін, Д. І.2020-11-282020-11-282015Єріцян Б. Х. Математична модель пневматичної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобу / Б. Х. Єріцян, Б. Г. Любарський, Д. І. Якунін // Системи обробки інформації : зб. наук. пр. / гол. ред. Ю. В. Стасєв. – Харків : ХУПС ім. І. Кожедуба, 2015. – Вип. 10 (135). – С. 200-204.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49574В науковій статті розглядається актуальна проблема створення транспортного засобу з комбінованим пневматичним та електромеханічним приводом на основі лінійного двигуна для нахилу кузова, що дозволяє істотно підвищити швидкість руху на кривих ділянках. Вона складається з диференційних рівнянь зміни тиску у пневморесорі та руху верхньої її частини для пневматичних ресор діафрагмового типу. Визначено функцію масової витрати повітря для нахилу кузова, що базується на обчисленні термодинамічних функцій розходу.In the scientific article the actual problem of creating a vehicle with a combined pneumatic and electromechanical drive based on linear motor to tilt the body, which can significantly increase the speed on curved sections. It consists of differential equations in рneumatic pressure changes and movement of the upper part for pneumatic spring diaphragm type. The functions of the air mass flow to tilt the body, based on the calculation of the thermodynamic functions expenditure.ukкомбінований приводпневморесоратискімітаційна модельcombination driveair springspressuresimulation modelМатематична модель пневматичної частини комбінованого пневматичного та електромеханічного приводу нахилу кузова транспортного засобуThe mathematical model of the pneumatic and electro-pneumatic combined driving tilt of the vehicle bodyArticle