Синельник, Ірина ВасилівнаЗавора, В. А.2015-01-172015-01-172010Синельник І. В. Організація самостійної роботи студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / І. В. Синельник, В. А. Завора // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 25 (29). – С. 191-196.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11759У статті визначено сутність та основні компоненти самостійної роботи студентів, проаналізовано різні підходи до трактування цього виду роботи, виділено різновиди самостійної діяльності студентів у процесі навчання. Результатом самостійної роботи с підвищення рівня знань студентів, поліпшення їх професійної підготовки, вміння самостійно мислити та приймати рішення. У кожному виді самостійної роботи має бути пошукове завдання. Головною мотивацією діяльності студента має бути пошукова діяльністьMain point and basic component of students’ independent work are considered in this article. Different approaches of its definition are analyzed four kinds of students’ independent activities are determined. Result of independent work is increase of a level of knowledge of students, enriching of their vocational training, skill independently to think and make a decision. In each aspect of independent wok there should be a search problem. Principalmotivation in activity of the students should be search activityukнавчально-виховний процескредитно-модульна системасамоорганізаціясамонавчанняпізнавальна активністьсучасні інформаційні технологіїОрганізація самостійної роботи студентів з використанням інформаційно-комунікаційних технологійOrganization of students’ independent work on the use of informational and communication technologiesArticle