Мехович, Катерина Сергіївна2024-09-072024-09-072024Мехович К. С. Форсайт-методи в маркетинговій діяльності сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / К. С. Мехович ; наук. керівник В. Г. Дюжев // Моделювання соціально-економічного розвитку в системі забезпечення продовольчої безпеки : зб. тез 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Миколаїв, 08-09 трав. 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2024. – С. 263-265. – Отримано з https://www.mnau.edu.ua/files/nauk_prof_konf/zbirnyk-tez-09-05-24.pdf, вільний (дата звернення 07.09.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80959У даній доповіді досліджується застосування методів форсайт у маркетинговій діяльності підприємств. Методи форсайт є потужним інструментом стратегічного управління, що дозволяє визначити можливі майбутні сценарії та тенденції, які можуть вплинути на діяльність підприємстваВ доповіді представлено основні підходи до використання методів форсайт у маркетингу, включаючи сценарне моделювання, аналіз тенденцій та прогнозування ризиків.ukмаркетингпрограмиформуванняфорсайт-методпопитпропозиціяринокФорсайт-методи в маркетинговій діяльності сільськогосподарських підприємствArticle