Заруба, Віктор Яковлевич2014-02-102014-02-102002Заруба В. Я. Кібернетична концепція управління товарною пропозицією промислового підприємства / В. Я. Заруба // Вісник ДонНУ. Серія B : Економіка і право. – 2002. – № 2-1. – С. 21-25.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4036Для більшості українських товаровиробників виявляється актуальним удосконалення стратегії їх менеджменту. Зіставлення кібернетичних принципів управління з відомими моделями менеджменту показує, що між ними існує тісний взаємозв’язок. Кібернетичний підхід у маркетинговому менеджменті дозволяє краще розуміти проблеми розвитку підприємства та визначає орієнтири для їх вирішення.Improvement of management strategy is found out actual for the majority of the Ukrainian producers. Comparison of cybernetic principles of management to known models of management shows a close interrelation between them. The cybernetic approach in marketing management allows to understand better the problems of enterprise development and defines reference points for their decision.ukмаркетингменеджментстратегіяпідхід кібернитичнийрозвиток підприємстваКібернетична концепція управління товарною пропозицією промислового підприємстваThe cybernetic concept of the goods supply management of the industrial enterpriseArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544