Діденко, А. В.Віхорт, Ю. В.2025-01-252024Діденко А. В. Маркетингові комунікації в туристичній діяльності [Електронний ресурс] / А. В. Діденко, Ю. В. Віхорт // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / прогр. ком.: Марченко А. П. [та ін.] ; орг. ком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 134-136.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85576ukмаркетингові комунікаціїтуристична діяльністьімідж підприємствацифрові комунікаціїзаходи просування туристичного продуктуМаркетингові комунікації в туристичній діяльностіArticle