Гордієнко, В. О.Степуріна, Світлана Олександрівна2024-03-202024-03-202022Гордієнко В. О. Зміни у маркетингу соціальних мереж в Україні в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Гордієнко В. О., Степуріна С. О. // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : зб. тез доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листопада 2022 р. / гол. ред. Б. В. Самородов. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2022. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – С. 73-75.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75847ukмаркетингсоціальні мережівоєнний станбізнесрекламний ринокрелокація бізнесуЗміни у маркетингу соціальних мереж в Україні в умовах воєнного стануArticle