Мороз, Володимир Михайлович2019-04-062019-04-062014Мороз В. Конкурс на заміщення посад науково-педагогічних працівників як складова механізму державного управління розвитком трудового потенціалу вищого навчального закладу / В. Мороз // Ефективність державного управління : зб. наук. пр. = Efficiency of public administration : coll. of acad. papers / заг. ред.: В. С. Загорський, А. В. Ліпенцев. – Львів : ЛРІДУ НАДУ, 2014. – Вип. 38. – С. 252-259.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40576Розглянуто процедуру оголошення та проведення конкурсу на заміщення вакантних посад науково педагогічних працівників у контексті функціонування мотиваційного механізму державного управління розвитком якісної складової трудового потенціалу професорсько-викладацького складу. За результатами критичного переосмислення досвіду використання потенціалу конкурсу як технології кадрового менеджменту запропоновано напрями удосконалення механізмів державного управління якістю сфери освіти та її кадрового потенціалу.The procedure of announcement and the competition for filling vacant posts of scientific-pedagogical personnel in the context of functioning of motivational mechanisms of public administration of developing the qualitative component of the labor potential of the scientific-pedagogical personnel is considered. In addition, based on the critical rethinking of the experience of usage of the competition’s potential as a technology of personnel management, the ways of improvement of the public administration mechanisms of the education field quality and its human resources potential are suggested.ukосвіта вищаполітика кадровапідготовка фахівцівуправління персоналомhigher educationpersonnel policytraining specialistspersonnel managementКонкурс на заміщення посад науково-педагогічних працівників як складова механізму державного управління розвитком трудового потенціалу вищого навчального закладуCompetition for filling the positions of scientific-pedagogical personnel as a component of mechanism of public administration of labor potential development of higher educational establishmentsArticle