Ілляшенко, Сергій МиколайовичРудь, Марія Петрівна2020-08-282020-08-282020Ілляшенко С. М. Управління створенням маркетингових інновацій в межах кожної зі складових комплексу інноваційного маркетингу / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : кол. монографія / заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – Розд. 4.5. – С. 306-320.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47863ukекономіка Українимаркетингова діяльність підприємствкритерії вибору інноваційкомунікаційна політиказбутові стратегіїУправління створенням маркетингових інновацій в межах кожної зі складових комплексу інноваційного маркетингуBook chapterhttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788