Клочко, В. І.Коломієць, А. А.2015-06-162015-06-162015Клочко В. І. Методологія педагогічної діяльності викладача як чинник впливу на самоорганізацію самостійної роботи майбутніх інженерів / В. І. Клочко, А. А.Коломієць // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 224-231.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15379Процес саморозвитку майбутніх фахівців є актуальною проблемою перебудови системи освіти. Це керований процес особистісних та професійних рис студентів. Важливою умовою здійснення педагогічного керування є наявність особистісних та професійних якостей викладача (емпатія, комунікабельність, фасилятивність і інші).The process of self-development of future specialists is an actual problem of the reconstruction of the education system. This is a managed process of personal and professional traits of the students. An important condition for the implementation of the educational management is the availability of personal and professional qualities of a teacher (empathy, communication skills, faciliating and others).ukмайбутні фахівціпроцес саморозвиткуперебудова системи освітипедагогічне керуванняпозитивне очікуванняself-organizationindependent workpositive expectationМетодологія педагогічної діяльності викладача як чинник впливу на самоорганізацію самостійної роботи майбутніх інженерівMethodology of pedagogical activity of the teacher as a factor of influence on the self-organization of independent work of future engineersArticle