Райко, Діана Валеріївна2023-07-032023-07-032023Райко Д. В. Моделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політики, виробництва та просування товарів підприємства : підручник / Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Суми : Триторія, 2023. – 180 с.978-617-7971-19-0https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66835Надано завдання оцінювання споживацької привабливості товарів, визначено найбільш суттєві чинники впливу на прийняття рішення споживачами щодо придбання товарів, запропоновано економіко-математичні моделі оцінки споживацької привабливості товарів універсального призначення. Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.ukпідручникмаркетингова діяльністьуправлінняспоживацька привабливість на товарикупівля товарівцільові ринки товарівекономіко-математична модельпросування товарів на ринокМоделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політики, виробництва та просування товарів підприємстваLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X