Ілляшенко, Сергій МиколайовичШипуліна, Юлія Сергіївна2020-03-052020-03-052019Ілляшенко С. М. Механізм управління знаннями в організації в контексті її ринково-орієнтованого інноваційного розвитку / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies. – 2019. – Т. 3, № 1. – С. 7-20.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/44849Розроблені і науково обґрунтовані теоретико-методологічні засади формування організаційно-економічного механізму управління знаннями в організації як основою її інноваційного розвитку які, зокрема, включають: принципи формування і функціонування зазначеного механізму, його функції і структуру, послідовність і зміст процедур управління продукуванням і використанням актуальних релевантних знань. Розроблено і обґрунтовано підхід до управління знаннями організації з застосуванням сучасних комп’ютерних інформаційних технологій, окреслено роль і місце механізму управління знаннями у структурі системи управління Web-ресурсами організації. Практична реалізація отриманих наукових результатів надає можливість обґрунтованого і цілеспрямованого управляти інноваційним розвитком організацій в умовах економіки знань, шляхом формування на основі знань стійких конкурентних переваг на національному і міжнародних ринках, створює передумови їх переходу до випереджаючого інноваційного розвитку.ukпродукування знаньWeb-ресурси організаціїінтернет-маркетингкомерціалізація знаньМеханізм управління знаннями в організації в контексті її ринково-орієнтованого інноваційного розвиткуArticledoi.org/10.15276/mdt.3.1.2019.1https://orcid.org/0000-0001-5484-9788